Topi JaipurSistem pengubah kuasaPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan

  • masa pelepasan:2024-04-27 08:05:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:563
  • Penerangan pantas:

    Topi Jaipur, penukar mesti ditempatkan selama jamSebelum impuls tiada muatan ditutup, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentan

Kandungan artikel
penukar mesti ditempatkan selama jam

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Mod wayar pengubah jenis kering:

Topi JaipurIa dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

TehuacanKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

sasaranPembuat pengubah jenis kering

Sebelum aplikasi,Topi JaipurSuhu penggera bagi pengubah jenis kering, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.


Topi JaipurSistem pengubah kuasaPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV,Topi JaipurPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkan, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Selamat datang panggilanGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Topi JaipurDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel,Topi JaipurTransformer tenggelam minyak S13, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

BahauMaklumat produk lain
  • Al ManqafBerapa banyak pengubah kotak 50 KVABagaimana saya boleh memilih yang betul

    Al ManqafBerapa banyak pengubah kotak 50 KVABagaimana saya boleh memilih yang betul

  • SligoPanduan platform angkat hidraulik kereta apiOperasi but

    SligoPanduan platform angkat hidraulik kereta apiOperasi but

  • SligoPembelian jambatan naik tetapApakah perubahan di pasaran?

    SligoPembelian jambatan naik tetapApakah perubahan di pasaran?

  • Lancepelayar dockCara menjaga dengan betul

    Lancepelayar dockCara menjaga dengan betul

  • LancePlatform penunggang jenis trek panduanTiga bentuk pemakaian yang biasa

    LancePlatform penunggang jenis trek panduanTiga bentuk pemakaian yang biasa

  • LanceHarga lif rumah tangga 5 tingkatCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

    LanceHarga lif rumah tangga 5 tingkatCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

  • Ar RabiyahBerapa banyak pengubah kotak 50 KVAAplikasi ujian tekanan udara

    Ar RabiyahBerapa banyak pengubah kotak 50 KVAAplikasi ujian tekanan udara

  • MateszalkaPembuat harga trak angkat hidraulikRegresi korelasi harga kategori

    MateszalkaPembuat harga trak angkat hidraulikRegresi korelasi harga kategori

  • segera:Peringatan: Maklumat Topi JaipurSistem pengubah kuasaPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan memberi anda Topi JaipurSistem pengubah kuasaPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Topi JaipurSistem pengubah kuasaPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Topi JaipurSistem pengubah kuasaPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Topi JaipurSistem pengubah kuasaPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan. Topi JaipurSistem pengubah kuasaPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Topi JaipurSistem pengubah kuasaPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!