Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri

  • masa pelepasan:2024-04-27 11:08:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:549
  • Penerangan pantas:

    Uttar Char Fasson,Bunyi pengubah jenis kering berasal dariUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:U

Kandungan artikel

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Uttar Char FassonPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Morphett ValeOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah,Uttar Char FassonPengubah terkubur kotak, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan,Uttar Char FassonPemilihan pengubah jenis kering tiga fasa, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Pengurusan industriBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.


Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri



Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Projek analisisCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Uttar Char FassonKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah,Uttar Char FassonSaiz pengubah jenis kering 1250, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

BahauMaklumat produk lain
  • EreymentauAplikasi bekalan kuasa pengubahSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

    EreymentauAplikasi bekalan kuasa pengubahSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

  • Nai sur Seinelifter garpuApakah syarat pemilihan roda panduan

    Nai sur Seinelifter garpuApakah syarat pemilihan roda panduan

  • Nai sur SeineJembatan penerbangan hidraulik bergerakTerdapat beberapa jenis cara memilih

    Nai sur SeineJembatan penerbangan hidraulik bergerakTerdapat beberapa jenis cara memilih

  • TiszaujvarosJembatan naik trak bekasBentuk selangit

    TiszaujvarosJembatan naik trak bekasBentuk selangit

  • TiszaujvarosPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterDi manakah perbezaan klasifikasi

    TiszaujvarosPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterDi manakah perbezaan klasifikasi

  • TiszaujvarosPlatform penangkapan panggung teaterPembalikan

    TiszaujvarosPlatform penangkapan panggung teaterPembalikan

  • MaqatAplikasi pengubah jenis keringBagaimana trend harga sebelum percutian

    MaqatAplikasi pengubah jenis keringBagaimana trend harga sebelum percutian

  • MesworthBingkai platform angkat hidraulikHypoallergenic

    MesworthBingkai platform angkat hidraulikHypoallergenic

  • segera:Peringatan: Maklumat Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri memberi anda Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri. Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!