BahauMengulangi pengubah kotak lamaCara membeli yang betul

  • masa pelepasan:2022-08-25 10:37:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:105
  • Penerangan pantas:

    Bahau,Segel kebocoran minyakPembuat pengubah kuasaBahauPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh diguna

Kandungan artikel

Segel kebocoran minyak

Pembuat pengubah kuasa

BahauPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

MartuniApabila meninggalkan kilang, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu,BahauTransformer in distribution room, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi,BahauPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatan, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

PromosionMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Lepaskan skru inti


BahauMengulangi pengubah kotak lamaCara membeli yang betul



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

KepercayaanJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

BahauApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

BahauMaklumat produk lain
  • BenjinPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPasaran masih optimis

    BenjinPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPasaran masih optimis

  • BenjinPlatform penangkapan hidraulik tahapPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama

    BenjinPlatform penangkapan hidraulik tahapPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama

  • BahrainPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaCara mengurangkan kegagalan

    BahrainPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaCara mengurangkan kegagalan

  • HaguePenangkatan meja angkat hidraulikPemboleh ubah semasa pengetatan

    HaguePenangkatan meja angkat hidraulikPemboleh ubah semasa pengetatan

  • HagueJembatan pengangkutan gudangSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan pemprosesan

    HagueJembatan pengangkutan gudangSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan pemprosesan

  • VeenendaalJembatan penerbangan tetap hidraulikBahagian penunjuk apa

    VeenendaalJembatan penerbangan tetap hidraulikBahagian penunjuk apa

  • VeenendaalPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApa kelebihan prestasi

    VeenendaalPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApa kelebihan prestasi

  • VeenendaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMasalah dalam pemprosesan

    VeenendaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMasalah dalam pemprosesan

  • segera:Peringatan: Maklumat BahauMengulangi pengubah kotak lamaCara membeli yang betul memberi anda BahauMengulangi pengubah kotak lamaCara membeli yang betul oleh syarikat kami, perkhidmatan BahauMengulangi pengubah kotak lamaCara membeli yang betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BahauMengulangi pengubah kotak lamaCara membeli yang betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BahauMengulangi pengubah kotak lamaCara membeli yang betul. BahauMengulangi pengubah kotak lamaCara membeli yang betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BahauMengulangi pengubah kotak lamaCara membeli yang betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!