BahauPengubah kuasa tiga fasaKoleksi petua dan trik

  • masa pelepasan:2024-03-02 08:25:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:143
  • Penerangan pantas:

    Bahau,Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan ant

Kandungan artikel

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

BahauPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

BriaSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan,BahauKarakteristik pengubah tenggelam minyak, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir,BahauPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

middlemanAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


BahauPengubah kuasa tiga fasaKoleksi petua dan trik



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Pengurusan jujurDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

BahauCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Pengubah kuasa

BahauMaklumat produk lain
  • HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

    HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

  • HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

    HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

  • BadamdarPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringCara mengatasi karat

    BadamdarPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringCara mengatasi karat

  • HarlemPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBagaimana industri pembuatan hilang

    HarlemPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBagaimana industri pembuatan hilang

  • HarlemJembatan penerbangan tetap mekanikAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

    HarlemJembatan penerbangan tetap mekanikAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

  • DortmundJembatan naik trak bekasServis penghantaran

    DortmundJembatan naik trak bekasServis penghantaran

  • DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

    DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

  • DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

    DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

  • segera:Peringatan: Maklumat BahauPengubah kuasa tiga fasaKoleksi petua dan trik memberi anda BahauPengubah kuasa tiga fasaKoleksi petua dan trik oleh syarikat kami, perkhidmatan BahauPengubah kuasa tiga fasaKoleksi petua dan trik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BahauPengubah kuasa tiga fasaKoleksi petua dan trik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BahauPengubah kuasa tiga fasaKoleksi petua dan trik. BahauPengubah kuasa tiga fasaKoleksi petua dan trik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BahauPengubah kuasa tiga fasaKoleksi petua dan trik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!